-julmarknad imorgon-

Ja imorgon är det ju julmarknad här, ska sälja mina kort och tändsticksaskarna som jag gjort. Happas jag ivargefall. Jag har laddat med kort och askar och påsar osv....
Det ska bli riktigt roligt bara jag säljer några.. Märta får väl charma någon gammal dam till att köpa ettkort eller två kanske.


Sen är ju tävlingen i full gång på
Stämpelsnack, jag är med i 5 av 6 kategorier.

1) Traditionellt julkort
2) Julkort i ovnanlig färg
3) Julkort med snögubbar
4) Julkort med icke julstämpel
5) Odekorerat julkort ( denna gren är jag ej med i)
6) Julkort med massor av dekorationer

Röstningen håller på till på torsdag den 7dec, man måste vara medlem för att gå in och se och rösta på bidragen (det är gratis) men jag kommer att visa mina allster här när tävlingen är slut!

Så nu får ni hålla tillgodo med detta  julkort:

103179-92

Idag ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt.... klockan är ju redan 22,56 dax att släcka ner datorn.
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Lycka till på julmarknaden!! Klart du kommer att sälja,det vet jag. Tyvärr kan jag inte komma och handla,får väl göra mej ett eget kort,ha ha.Kram Cathrin

2006-12-02 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback