-lite nya kort-

Helgen har varit bra, vi har plockat o städat lite. Jo vi har satt upp en grind i trappan så våran lilla Märta inte ska ramla ned nu när hon börjat att krypa!

Lilla Märta har blivit stora flickan nu, hon sover i eget rum! Det var ju så tokigt innan när jag gick och lade mig så vaknade hon till och tryckte ned spjälsäng skyddet och tittade på mig! Hon började sedan att prata och sätta sig upp, skrattade lite, tills jag tröttnade och lyft upp henne i våran säng. Sen var hon vaken
i ca 1-2h. På natten är ju det inte så roligt, men hon sover så bra i sitt eget rum och det ligger ju så nära vårat så jag hör ju henne.

Imorgon bär det av på ett Tupperwere party ( mm undra hur det stavas) det var länge sedan jag var på ett sådant party... det är ju mycket barnkläder för tillfället.

Nu har jag fått en släng av Penny Black igen, så här kommer tre kort med de söta små djuren. Ja ganska enkla men ack så fina tycker jag, ibland tycker jag det är lika fint med rena kort som med kort med mycket dekorationer. Syns det att jag gjort korten samtidigt eller har jag blivit sned....

103179-90


103179-89


103179-88

Nej nu är klockan alldeles för mycket, nästan så att Jonas kommer hem snart... Dax att gå och lägga mig, vet inte om det är så smart att skriva ut att klockan är 00,45 synd att man inte har sovmorgon..... GOD NATT eller det är ju inte så mycket av natten kvar... HEJ!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, vilka söta kort!

Postat av: Anzan

Leah fick oxå ett eget rum när vi flyttade i Feb, då var hon 9 mån & det har gått jättebra från dag 1. Det e jobbigt när man råkar väcka de små liven mitt i natten & de tror att det är morgon. (Eller så jävlas de bara.. *haha*)

SUPERFINA kort! Blev särskilt glad av kortet med de söta kossorna. :)

2006-11-26 @ 20:30:15
URL: http://annalennstrom.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Dina kort är jättefina!!
Klart att Märta vill bo i sitt eget rum, hon har ju så fint därinne!!

2006-11-26 @ 23:11:33
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Zarah

Underbart fina kort! Duy är en sann inspirationskälla (är det nåt genetiskt ni har i familjen?!)

2006-11-28 @ 13:22:27
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättesöta kort.
Här hemma sover minsta (2år) i eget rum. Men framåt natten kommer hon allt till vår säng och ska sova. Varmt och skönt tycker jag.....

2006-11-29 @ 22:12:01
Postat av: majvor

åh vilka fina kort, var köper man ramastämplar har sök men inte hittat

2007-03-20 @ 08:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback