-nu är det klart-

Ja nu är det ute... att jag är med i design teamet hos Poppes Stämplar ! Det är jättekul att prova på lite andra stämpel märken som jag inte haft innan. Hon har ett ganska brett sortiment av stämpelmärken så det ska bli väldigt roligt! 

Ja mässan i Karlstad var väldigt bra jag är jättenöjd! Lagom med folk, bra lokal och bra utställare.Väldigt kreativa pysslare träffade jag med! Så fick jag ju träffa min syster Veronika och hennes familj. Jag kom hem med lite mindre pengar på banken...

Här är två kort jag gjort till Poppes stämplar!

103179-53

103179-52

Fredag om en liten stund bara..... God Natt önskar jag er! Hej Hej klockan är nu 23,14!

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

GRATTIS i massor till ditt DT-uppdrag!!
Du är så duktig, och det är roligt med lite utmaningar!! *kram*

Postat av: Lena

Grattis! Du passar perfekt tycker dina kort alltid är fina!
Lenalandis

2006-11-03 @ 10:30:16
Postat av: Agneta

Grattis grattis! Konstigt att ingen har haffat dig tidigare, du är så otroligt duktig!

Ser fram emot fler kort :)

2006-11-03 @ 16:48:37
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Anna

Det va roligt, grattis! Du är ju så duktig. Ha en skön helg. Kram Anna

2006-11-03 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback