-utmanad-

Jag har blivit utmanad av min syster Veronika P, så här blev mina svar!

FÖRSTA
Riktiga jobb:
Ja jag sommarjobbande ju på posten i Tranemo som ung...
Egenköpta CD: Zophie Zelmani tror jag det var.
Piercing/tatuering: Ett hål i vardera öra behövs det mer!
Riktiga kärlek: Ja jag är ju lyckligt gift med honom.
Fiende: Har ingen fiende vad jag vet!

SENASTE

Biltur: Jag var i jönköping igår.
Kyss: Kysste min man hej då.
Låne-bok: Det var för länge länge sedan!
Film sedd: Jag började att titta på "Hans och Hennes" igår.
Dryck förtärd: Coca cola
Mat äten: Makaroner och köttfärsås.
Telefonsamtal: Syrran...
Skiva spelad: Idag ingen.
Irritation: På min man imorse som alldrig ville vakna.

JAG

Vill: Leva lycklig i alla mina dagar.
Har: En underbar familj.
Önskar: Att jag var väldigt väldigt rik!
Hatar: Att det alltid blir så lite plats på mitt skrivbord under kvällens gång.
Är rädd för: Djur som ser farliga ut, monster, halka, nyårsraketer.
Hör: Märtas jämmer & suset från datorn!
Undrar: Om min man kör försiktigt inatt!
Ångrar: Att jag började med detta nu när märta vaknat och kl är 23,01
Älskar: Mina barn och min man, mina föräldrar syskon.
Sjunger: Gärna när ingen hör på.
Gråter: Ja, ibland...

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja
Jag gillar att laga mat: Ja, det går väll i perioder. Är inte inne i en sån period nu.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja.

FAVORIT

Nummer: 28 min och min dotters födelsedag.
Färg: Rosa,brun och oranga toner.
Dag: Jag tycker om lördagar.
Månad: Mars då de första blommorna kommer i trädgården.
Drycker: Vatten

FÖREDRAR

Gos eller hångel: Gos.
Te eller kaffe: Te i långa banor.
Mörkt eller ljust öl: Ljust.
Rött eller vitt vin: Gärna rött....

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Ja, jag har hjälpt Märta.
Köpt något? Nej.
Gått på bio? Nej.
Sagt 'jag älskar dig'? Ja.
Saknat ett ex? Nej.
Skrivit i en dagbok? Nej.
Haft ett seriöst samtal? Ja.
Saknat någon? Nej
Kramat någon? Ja.

Nu Anette vill jag att du svarar på dessa frågor i din blogg! :)

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Kul.... Mitt skrivbord börjar synas under all bråte! Storstädning på gång... :-)

Postat av: Gunvor

Skönt att det är fler än jag som har ett sånt där problematiskt skrivbord! *garv*

2006-11-05 @ 09:48:24
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Agneta

Utmaningar är roligt, man får ju lära känna folk på ett helt annat sätt liksom :)

2006-11-05 @ 20:39:26
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback