-trädgårdsliv-

Det var ett tag sedan...

Våren är här, det är ju så underbart. Tänk det finns inget bättre än att få sätta på sig arbetskläderna och gå ut och gräva och greja i trädgården! Jag har så många projekt på gång, och jag njuter av alla stunder då jag kan påta ute i trädgården! Så har jag ju jobbat några veckor och så ser man ju alla fina buskar , träd, perenner och sommarblommor som kommer in... Man vill ju ha allt.... men så funkar det ju inte riktigt i verkligheten.
Men jag har ju en god vänn som har försett mig med nästan allt jag kan önska mig, många små godsaker har jag fått, TACK för jag vet att du läser detta... Många små perenner har jag fått!

Därav har det inte blivit så mycket annat, jag har inte gjort ett enda kort. Men snart måste jag göra ett till en god vän som snart fyller 50år...

Så det enda jag kan visa är våran lilla söta Märta som snart är trött på all fotografering.

image170

Ja klockan är nu 22,43 så ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Lilla söta Märta.....bättre än ett kort.Hoppas det växer så det knaaaaaaaakar.Kram kram

Postat av: VeronikaP

Vilken min Märtis har...... gullfia!!
Jag vet att du gillar att vara ute, men jag väntar ändå på ett kort eller två... :-)

2007-05-06 @ 14:40:54
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: myamia

Så sööööt liten tjej!
Men visst är det så att kortmakandet, scrappandet och bloggandet blir lidande nu. Iof tycker jag att det är skönt att komma bort från datan lite. Under vintern så har jag nog haft en släng av databeroende tror jag ;) Kram Maria

2007-05-06 @ 22:28:54
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Tittar in här dagligen å blev jätteglad när du uppdaterat din blogg =)
Ser fram emot lite kommande kort ifrån dej!

..jah..tänk om man hade haft en liten trädgård..eller ens en balkong! Jag får fortsätta drömma! ;)

kraam Petra

2007-05-08 @ 10:26:57
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Jättesött foto!
Nu längtar jag efter att se ett kort också ;0)Du gör ju så underbara kort.

2007-05-12 @ 18:41:40
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: susse

hon måste vara sveriges mest fotade unge ^^ hon är så rar. Och så duktig hon blivit på att springa och stå! Gr snabbt! Hoppas vi ses snart igen. :)

2007-05-14 @ 23:01:06
Postat av: Nicolayragna

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-10-02 @ 12:16:13
URL: http://nicolayragna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback