-vänerträffen-

Jag har haft en sån trevlig rolig och underbar helg! Tack Cathrin för att du ville följa med mig på denna scrap och stämpelträff!

Jag har stämplat, skrattat, stressat, ätit (hungrig har jag defenitivt inte varit), röstat på alla tävlingar, handlat och pratat med många nya pysslare, ja det var längesen jag hade så trevligt. Det är ju så kul att vara flera som pysslar samtidigt.

Jag känner nu i min kropp att den fått lite lite sömn.... jag känner mig väldigt trött men det gör inget jag ska snart lägga mig....

Ett STORT TACK till Agneta och min syster VeronikaP som arrangerat hela denna roliga träff! Det var görskoj...


Här är lite av mina alster som jag gjorde under träffen....

image175
Min tändsticksask som jag gjorde till en tävling....................och jag vann!


image176
Här är mitt bidrag till den boktävlingen.... där i ska jag skriva Märtas första ord och några till.....


image177
Mitt bidrag till stämpelkittet.... Stämplarna kommer från hÄnglar & stÄnglar och de är gjorda för träffen, de var så fina! Detta bidrag var precis jag hann klart med egentligen är det inte klart men tiden sprang iväg i en rasande fart...


image178
Mitt bidrag till skisstävlingen... också en hÄngel stämpel..

Tänk om alla helger var som denna... men nu ska jag snart lägga mig! Klockan är bara 20,19 men det har inte varit mycket sömn denna helg...

Imorgon ska vi börja inskolningen med vår dotter Märta.

Hej svejs...


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej! Sover du? Mina ögon går i kors......men vad kul vi haft.Tack för att du ville ha mej med. Hm............funderar,var det inte en vinst till mån tro? Kram till dej från mej.

Postat av: Ulrica

Så många fina alster. Jag blev väldigt förtjust i höstmys kortet, så härliga höstiga färger.

2007-10-01 @ 09:43:24
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: AnnikaS

Visst är det roligt att vara iväg och träffa andra pysselgalningar! Du hade gjort massor av fina alster och tändsticksasken var min favorit så jag förstår att du vann den tävlingen.
kram Annika

2007-10-02 @ 07:59:20
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Lena(lenalandis)

Så många fina alster du gjort! Gillar idén med tändsticksasken är det ok att lifta den? Har verkligen saknat dina kort under sommaren du gör så fina mjuka harmonerade kort en riktig inspirationskälla är du!
Ha en bra dag!

2007-10-02 @ 11:05:46
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Så mycket fina saker du har fått gjort! Tändsticksasken är verkligen ljuvlig. Din två kort är också väldigt fina. Snygga färger och upplägg.
/Gunilla

2007-10-02 @ 16:40:23
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anzan

Superfint alltihopa!!
Du har inspirerat mig att göra tändsticksaskar till den här julen...får se om jag lyckas :)
Svar på din fråga :) Jag framkallar mest eftersom jag inte tycker att vår skrivare lever upp till kvalitén på samma sätt, men det kan ju bero på att jag e kass oxå. Hatar instruktionsböcker så.. :) *kram*

2007-10-03 @ 07:03:23
URL: http://annalennstrom.blogg.se
Postat av: Viktoria o Elsa

Hej hopp
Tack för ditt inlägg. Var inne och kikade här på din blogg för ngn dag sedan. Gillar det du gör.
Ha det gott
Hoppas det går bra för lilla Märta på inskolningen
Kram
Viktoria o Elsa

2007-10-03 @ 08:25:32
Postat av: Susse

Hej! Kul att du uppdaterat din blogg igen. :) Du verkar haft kul i Karlstad oxå, massa pyssel och mys! Fin tändsticksask!
Kramar till dig!

2007-10-03 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback