-en liten liten ny flicka-

Märtas kompis har blivit storasyster och så har ju lilla Selma fått en kompis, en liten liten Ellen blev det. Till henne var jag ju tvungen att göra något sött. Så det blev ett par små skor i storlek "baby". 

Märta förälskade sig i skorna men undrade om jag inte gjort dem för små till Lilla Selma.... 

Undra om Lilla Selma kommer tycka om sitt namn när hon blir tre år, för i MÄrtas värld heter hon nog Lilla Selma. En sån liten mamma har hon blivit, hon passar upp på Lilla Selma hela tiden man undrar verkligen var hon får alla ideer från eller är det så jag gör och säger????





Lämna gärna ett spår så jag sett att just Du har varit här!
Ha det så bra Theresia





Kommentarer
Postat av: Hanna

hej min vän!

jag skulle vilja praoa hos dig en hel vecka, åhhh vilka fina saker du gör hela tiden!!

du måste visa mig hur du gjorde cupcaken, jag håller på att leta garn för att virka en prinsesstårta till Elvira, men man kan ju iof sy en i filt tyg också... får tänka på det...:)

ha det gott och fortsätt pyssla - I love it!

kram kram

2009-11-12 @ 20:52:13
Postat av: Marie

Så söta små skor. Måste prova göra sådana en dag...

Ha det gott!

Postat av: Cathrin

Hej på Dej!

Så söta dojjorna blev, har beskrivning till dem men aldrig fått tummen ur till att göra dem. Men när man ser hur fina de blev så kanske det händer något här med, vem vet. Kram Cathrin

2009-11-13 @ 08:10:14
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej !



Nu är JAG här...Vilka söta små skor lilla Ellen kommer att få !



Och det är alltid lika roligt att läsa om lilla Märtas kommentarer, barn är för sköna. Som Maja häromdagen när vi pratade om att vi skulle åka till min bror och hans familj i Sundsvall. Vi pratade om vilka som skulle åka med, och jag sa: Ska vi ta med oss Erik ? -Neeej, han är så jobbig....Blev Maja´s svar.....Kom det från hjärtat eller ?



Ha det gott.

kramkram från Petra

2009-11-13 @ 08:35:58
URL: http://www.petras-place.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Vad glad jag blev när jag såg att du kommit igång igen med scrappandet. Välkommen tillbaks!

Vilka söta små skor du gjort, bra idé när man får smått i sin närhet.

2009-11-13 @ 08:56:01
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Så härligt att blogglusten har hittat tillbaka till dig, det är så mysigt att läsa om din vardag och särskilt Märtas kommentarer.



Skorna är så söta!

kram Annika

2009-11-13 @ 17:11:33
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Underbara små skor. Kram

2009-11-14 @ 00:28:51
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback