-hipp hipp HURRA-

För idag fyller Märta o Lilla Selmas kusin Axel år!!! Hoppas att posten sköter sitt så att paketet kommer fram!

Här är kortet som jag gjorde till Axel, jag gjorde den på träffen på Hildas rum.





Vi njuter av vädret, jag har ju väldigt svårt att vara inne när det är fint väder ute. Är vi hemma så är vi ute...

Märta pysslar gärna en stund innan det är sängdax på kvällarna, en kväll så berättade hon att hon glömt att "kantrera" sitt kort.....
Vad var det hon menade??? Någon som har en gissning?

Nu ska vi ut i solen igen... Är man ledig så är man. Kram Theresia

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Supersött kort!

Visst har vi härligt väder, då är klart att man vill vara ute så mycket man kan. Funderar på vad Märta kan mena med kantrera och jag tror att hon menar att chalka kanterna eller att rita streck eller liknande. Ser fram emot att få höra hennes (säkert) högst logiska tanke!

kram Annika

Postat av: VeronikaP

Kortet blev uppskattat hos jubilaren. Han gillade den lila punchinellan och nyckeln till skattkistan väldigt mycket!

Klart att Märta vill chalka kanterna!

Imorgon ska jag njuta av blommor!

2010-04-15 @ 22:17:34
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Söt hon är lilla Märta!

Hon menar säkert att hon missat å chalka kanterna?! ;)

Eller?! :D



Kortet till Axel är jättefint!

Härliga grabbiga färger :)



KRAMISAR!!

2010-04-17 @ 17:07:06
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 11:17:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback