-något romantiskt-

Jag hittade en annan rolig utmaning på Stämpelgårdens blogg, ja det är mycket utmaningar men det är ju så kul ibland!
Man skulle göra något som man tycker är romantiskt... jättesvårt tycker jag. Men jag tycker min lilla ask är väldigt romantisk för att inte tala om innehållet hihihi. Ljus rosa färg med fyllda underbara blommor som gnistrar lite det är väl romantiskt för att inte tala om tyll. Blommorna har jag gjort själv, hittade en jättebra liten film hos TESA PRICKIFORMAR där hon visar hur man gör sådana här kaffefilters blommor, så kul att göra! Kanske man får asken vid ett fint dukat bord med en god middag.... vad vet jag..?

Här kommer en kavalkad av foton från min ask som jag tycket blev så söt!











Idag har jag haft en fullspäckad dag, men en väldigt trevlig sådan! Har varit inne i stan och köpt hyllplan till Märtas nya rum, tråkigt värre var att det var ett fullt märke på den ena så den får vi byta imorgon.
Letar förbrilt efter knopppar till hennes garderobsdörrar ( Cathrin jag menar nu dörrknoppar hihihi).

Det är bra mycket roligare när man är många... jag är så glad över livet och tycker att allt är så roligt. Vi har så bra vänner som man kan hitta på spontana saker. Det behöver inte alltid vara så märkvärdigt, de enkla och de mest tokiga saker blir ju bara så roliga!

Ha en bra kväll Theresia

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Pust och stånk!! Vad fel allt blev idag, jag får ringa i morgon kanske.

Internet funkade inte här under några timmar ikväll och jag har nästan blivit GALEN på en balklänning som jag strukit i timmar.

Berättar mer när vi hörs!



Kram Cathrin

Postat av: Tesa/Therese

Tack!!

Bedårande fin ask. Och så fint med knopparna:)

Må så gott!



Kram Tesa

2010-05-27 @ 14:36:55
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Jag håller med om att asken är superfin, söt och romantisk på samma gång!

Vad härligt det är att läsa dina rader, det känns som att du verkligen har harmoni i ditt liv.

Må så gott!

kram Annika

2010-05-27 @ 19:00:20
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Emelie

Finfin ask! Söt och romantisk.

Måste nog in å kika på beskrivningen till de fantastiska blommorna. Superfina!

Kram Emelie

2010-05-27 @ 22:20:03
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Vilken härlig ask du gjort vännen!

Superläckra rosor! :D



KRAMIS

2010-06-01 @ 18:32:23
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback