-stampavie challenge #16-

Jag tycker ju om allt som är sött och gulligt och hittade så många söta stämplar från stampavie. Jag hittade en skiss på Stampavies  Designteams blogg.
Det kändes kul att göra ett kort efter en skiss istället för att bara göra ett kort som jag alltid brukar göra man fastnar gärna i ett mönster annars...

I like anything sweet and cute, and found so many adorable stamps from Stampavie. I found "a sketch" on Stampavie Design Team Blogg.
It was fun to make a card from a sketch instead of just making a card as I usually do, you can easilly get stuck.

Här är skissen:




Här är mitt kort/ Here´s my card:



och en liten närbild/ and a close up:



Stämpeln heter Mouse-Bird-Ladybug-Cupcake och är ritad av Tina Wenke.

Hej och tack för att Du tittade in hos mig!

Thank you for visiting my blogg!

Theresia

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilket fint kort! Supersöt stämpel och härliga färger.

kram Annika

Postat av: Angelika

Å vilket fint kort med urgullig stämpel!

Kul att se att du är igång igen =)



Kram A

Postat av: VeronikaP

Jättefint kort! Färgerna är så härliga!

2009-11-15 @ 13:09:20
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbart kort =D Så söt stämpel!



Kram

Malin

2009-11-16 @ 13:16:17
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Hanna

jättefina kort, och roligt med nåt nytt (även fast jag tycker att dina "gamla" kort är minst lika fina!!)

<3 kram

Hanna

2009-11-17 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback