-husmusen Julianna-

Jag vill så gärna pyssla med något men har ingen inspiration att göra kort, så jag har virkat en mus till Märta. Jag har hittat mönstret hos Ulliga gulliga saker, hon hade en "virk a long" man virkade tillsammans på distans kan man säga. Jag var inte med då för jag såg det för sent. Men jag har virkat på här hemma för mig själv efter hennes mönster. Väskan har jag dock hittat på själv.
Märta har döpt den till Julianna... och hon är ca 14 cm lång.









Annars händer det inte så mycket här, dagarna går i ett och barnen växer. Lilla Selma blir snart fyra månader nu sitter hon här och lär sig att blogga.... medans Märta äter popcorn det är ju lördag idag!

Hoppas alla ni där ute har det bra, Theresia

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för ditt mail. Sååå kul att se din söta lilla julianna, hon är verkligen supersöt. Kul att få hitta hit till din blogg också.

Kram/Veronica

Postat av: Hanna och Sara

åhhh, så söt Märtas lilla mus-docka blev!

du är så duktig på pysslandet!

kramar Hanna pch Sara

2009-10-17 @ 22:44:41
Postat av: Marie

Vilken söting! Förstår att Märta blev glad!

Ha det gott!

2009-10-17 @ 23:00:52
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Jättegullig mus!

2009-10-18 @ 13:11:15
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Musen Julianna var ju för bedårande söt!!

Vad duktig du är!!! Å väskan som du gjort helt själv utan mönster vart jättefin!!!

Märta måste blivit överförtjust =)

Beställde via jultidningarna en bok om virkning..eller var det knyppling?

har ju aldrig testat på det så det skulle vara roligt! =)

Ta hand om dej å krama om HELA familjen!!!

STOR KRAM Petra å gänget

2009-10-18 @ 17:39:12
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hej älskling. Ville bara säga att jag älskar dig och att du är jätteduktig!

2009-10-20 @ 10:35:13
Postat av: Annelie

Vad har du använt för kamera på de här bilderna? Riktigt snygga små figurer :)

2009-11-04 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback