- lycka -

Märta är på väg till förskolan med sin nya ryggsäck som hon kallar för "ryggan". Hon har valt den alldeles själv och är så lycklig!



En mindre lycklig tjej ivargefall på detta kortet. Men hon är ju så söt ändå i mina ögon. Vi är så lyckliga att ha två underbara tjejer.

Jag var på återbesök hos min barnmorska (hon är en superduperbra barnmorska) allt såg bra ut och vi pratade ett bra tag.
Jonas hade tagit rast för att vara med Märta i väntrummet medans jag blev undersökt, men när jag låg där i stolen så knackade det på dörren och Jonas kom in för att säga att parkeringstiden gått ut (han skulle gå ut och stoppa i mera pengar. Ja och efter Jonas kom ju Märta med stora funderande ögon. Men min barnmorska förklarade jättebra vad hon gjorde.... Så var det med det.

Den här tavlan snodde jag ihop till henne för jag ville visa min uppskattning! Jag har satt fast hjärtat på en tjock kcanvas tavla så den kan stå själv!


Ha det så bra - Theresia

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej på dig !

Så härligt att höra om hur det går för er. Klart att Märta valde en sån "rygga", som Maja säger här hemma....Hon har också en rosa väska.SÅKLART. Har ju börjat förskoleklass och måste ha med sig en väska varje dag...

Så härlig lilla Selma ser ut att vara....

Ha det så gott och sköt om dig och de dina.

Kramkram från Petra

Postat av: Petra

....Tavlan var mysig den med...Vilken LYCKA att få en sån ! Blir nog att jag "liftar" dig lite...om det går bra..?!

Kram igen från Petra

2009-09-06 @ 12:08:06
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Cathrin

Tjo hoooo!! Ja det är LYCKA det att ha 2 små söta tjejer, eller en ny och fin ryggsäck.Eller att få en så fin tavla, jag har ju sett den "på riktigt" och vet hur fin den är. Ha det bäst kompis, Kram Cathrin

2009-09-06 @ 17:14:05
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Hela inlägget strålar LYCKA! Jag är så glad för er skull.

kram Annika

2009-09-07 @ 07:47:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Angelika

En stor lycklig tjej med superfin väska och säkert en liten lycklig tjej om inte just på just den bilden :-)

Och en väääldigt fin tavla!

Härligt att ni verkar ha det så gott!

Ta hand om er, kram kram.

2009-09-07 @ 10:17:41
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: ianyckelpiga

Ser att du ocksá har en liten prinsess-flicka!!

2009-10-18 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback