-en kopp gräs-


Oj min rubrik kan ju misstolkas...  Hittade dessa underbara tekoppar på loppis förra året, visst blev det fint med påskgräset i! Märta har skött om och vattnat sitt gräs som det nu kryper kycklingar i! Koppen står nu på vårt köksbord och ser fin ut!




Vi är nu hemkommna efter en härlig helg hos mina föräldrar, min syster och hennes familj var där och min lillebror. Så det var fullt hus kan man säga.
Jag och syster passade på att stämpla och färglägga lite motiv som hon hade med sig. Det blev en massa insekter och då menar jag massor. Vi hade väldigt roligt och nu är det nästan lite ensamt utan dem....


Vi anmälde oss till en träff i höst, det ska bli jättekul att gå på en storträff igen!



Ha en trevlig kväll! Theresia

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Superfina koppar, tycker det är så fint med blommor i eller som här gräs och kycklingar. Det låter som att ni haft en härlig påsk!



Vad roligt att du ska på den stora träffen i Karlstad, blir säkert superkul!



När det gäller mina julkort så är jag med på en utmaning som går ut på att göra ett julkort i veckan hela året.

kram Annika

Postat av: Cathrin

Nä nu jädrar blommar det.......har du lim på ditt tangentbord?? Ha,ha,ha,ha.

Skäm inte bort oss med inläg för ofta nu bara.



Jättefint med gräset i koppen som var helt min stil.



Kram Cathrin

2010-04-06 @ 15:12:40
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter som att ni haft en härlig påsk.

Roligt att åka på träff, jag är riktigt avundsjuk.

Kram Emelie

2010-04-08 @ 11:19:01
URL: http://emelies-pysselsida.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback