-Glada påskpåsar-

Helt plötsligt kom jag på att jag skulle överaska Märtas fröknar på förskolan, det är ju påsk och vad passar inte bättre än en liten påskgodispåse. Det gick av bara farten när jag tillverkade dessa små påskpåsar. Det var riktigt kul att göra dem.
När Märta såg dem på dagis undrade hon om påskharen hade gett något till henne med....

Nu har nästan all snö tinat bort från vår tomt så nu syns bara alla sorkhögar som kommit under vintern och det är många..... varför just på vår tomt???





Sist men inte minst vill jag gratulera min älskade Jonas på hans födelsedag idag!!! Jag och Märta bakade en födelsedagstårta i miniatyr, hjälpen försvann desvärre så jag fick baka klart den själv. Men hon kom springande när jag blockade fram karamellerna och strösslet då var det roligt igen..



Älskar dig Jonas!

Ha en bra dag, Theresia

Kommentarer
Postat av: Petra

Så underbara dina påskpåsar blev ! Hönan är för skön !!

KUL att se att det händer grejer här, nu skämmer du bort oss med 2 inlägg på bara några dagar..;)

Sköt om dig o GLAD PÅSK !!

Jag har uppdaterat min blogg !!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Petra

Postat av: AnnikaS

Vilka fina påsar du gjort, kan tänka mig att pedagogerna blev glada. Tårtan ser riktigt god ut!

Önskar er en riktigt glad påsk!

kram Annika

2010-04-02 @ 12:20:04
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Emelie

Söta påsar du gjort, måste varit uppskattat.

Tårtan såg inte dum ut den heller.

Glad påsk på er!

Kram Emelie

2010-04-03 @ 09:08:24
URL: http://emeliespyssel.bloggplatsen.se/
Postat av: Cathrin

Söta du???? Behöver du uppsöka en optiker??



Dina påsar är i alla fall super dunder kalas fina.



Hon vet vad som är kul den tösen....pynta tårtan så klart.



Hälsa och gratta Jonas lite för sent men va då?



Kram Cathrin

2010-04-03 @ 16:48:06
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback