-grattiskort-

Ja för någon vecka sedan så fyllde Märtas och Lilla Selmas kusin Kalle 2år, till honom gjorde jag ett kort med många många flugor på.
Stämplade och maskade gjorde jag i massor hemma hos mina föräldrar i påskas. Jag lånade min
systers stämplar - det var ju faktiskt hennes ide att maska ihop flugan till en irriterande svärm....
Vi hade väldigt roligt när vi maskade och målade dem i alla glada färger! Jag har använt hennes promarker pennor till färgläggningen och i ögonen har jag  3d lackat för fullt!



Som alltid så tappar kortet sin lyster i scannern - men så är det, bara att gilla läget!

Nu ska jag sätta mig i tv fåtöljen för att se matchen mellan HV och Djurgården! Heja heja hejaheja HV!

Ha det bäst kram Theresia

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Tog en paus från hockeyn och kollar lite mail. Kortet är riktigt härligt, starka fina färger! MEN du har ju fuskat... :-D

kram Annika

Postat av: VeronikaP

Ha, här kom det första flugkortet! Jag har ett gäng som inte är riktigt färdiga... men snart så!

Synd på färgerna, det är riktigt klatchigt i verkligheten!

Fuskat...? nyfiken

2010-04-21 @ 21:56:13
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Säger som Annika......du har ju fuskat, vad är det med dej???

Krya på dej, fniss.



Kortet blev ju coolt i alla fall.



Kram cathrin

2010-04-22 @ 20:03:23
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback