-nu är stafetten slut och jag-

Jag är helt slut, det har varit mycket en tid nu! Både med stafetten och lite privat efter denna helg så gick luften verkligen ur mig.

Idag har jag Jonas och Märta haft en underbar dag tillsammans. Vi har varit och hämtat en julgran som vi ska ha i trädgården, granris som vi ska klä in våran veranda med och ny mossa till vår hus nalle, den har sett lite sleten ut när fåglarna har varit och hackat på den men nu ska den bli fin igen!... Lovar att jag ska ta ett kort på den imorgon i dagsljus den är så söt. Vi hittade ett sådant kanonställe där det fanns plattmossa, ett riktigt smultronställe!

Vi har pyntat för advent med stjärnor, ljustakar och även lite tomtar har hittat hit med. Nya ljusarrangemang på borden och allt ser så trevligt ut.

Här kommer min ask som jag gjorde till stafetten, jag hade verkligen hoppats på att komma till final med den men icke...
image208

Här är ett annat bidrag till stafetten, man skulle göra en julgransdekoration. Det skulle finnas två stämplade motiv, kanske inte den roligaste grenen enligt mig men jag gjorde ju något ivargefall.
image209

Här är mitt kort till stafetten som skulle vara format som ett hjärta, detta kortet gick fort att göra då jag inte hade så mycket tid och inga ideer heller, men ett kort blev det i hjärtform!
image210

Kram till er alla och hoppas att första advent varit bra! Klockan är nu 20,28 och jag ska städa i ordning här i mitt pysselrum efter stämpelstafetten! Det behövs...


Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Du borde ha kommit till final. Tändsticksasken är alldeles bedårande och underbar. Såg dom inte det??
Så mycket gulligt du har gjort. Du är proffs.
Och mysigt låter det med all adventpyssel och granhämtande. Jag... har legat lite spak efter migrän jag. Inget vidare.
Ha det gott.
Stor kram från Anita

Postat av: Lotta/ FruH

Märligt att du inte kom i final med dina
fina saker!
Tändsticksasken var härligt julig!
Och ni verkar ha gjort det riktigt advents och julefint hemma hos er, du får väl ta en bild, man blir ju nyfiken!
Ha det fint!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-12-02 @ 21:26:51
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Jag är nyfiken på er veranda med granris och nallen... Glöm inte nallens ögon bara... :-)
Korten är jättefina!

2007-12-02 @ 21:47:31
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Sanne

Jag har precis börjat med denna underbara hobby.
Kollar bloggar för fullt! :o)
Men INGEN jag hittat har innehållit så många ljuvliga kort som din! Du har en sån enorm känsla för färg o form o så mycket roliga idéer! Jag är full av beundran!

2007-12-02 @ 22:37:59
Postat av: Petra/Paradise

ojoj!! Vilka härliga idéer du alltid har!! =D
Smällkaramellen var ju för söt!! *hihi* ;)
Den stämpeln passade alldeles ypperligt på den grandekorationen!! =D
HOppas du haft en bra helg även att det varit mycket.
Jag var på ditt jobb igår å spanade lite på julgran!
Kommer in nästa vecka nångång å ska köpa en tänkte jag =D
KRAM Petra

2007-12-03 @ 13:12:48
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Anzan

MEN va fint du gör!! Alla dessa är helt underbara..inte alltid man håller med domarna i tävlingar ;) *kram*

2007-12-04 @ 08:39:30
URL: http://www.anzanscrap.se
Postat av: Jespertine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 13:32:37
URL: http://jespertine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback