-stämpelstafetten-07-

Jag, Cathrin och hennes väninna Anita åkte på Jingel jangel mässan i Göteborg i söndags. SÅ lugnt och skönt det var, ingen trängsel undra vart allt folk var eller hade det varit rusning på lördagen?
Jag köpte in lite material till min Julkortskurs som jag ska ha nu i november. Så mer än så blev det inte, jo lite papper från Dekorera mera. Deras egna papper är ju så underbart fina!
 
Ja när man minst anar det så träffar jag på en barndomsvän Malin och Ulrica som jag tränade gymnastik ihop med. Så paff man kan bli. Men så kul det var att träffas och ännu roligare att ni håller på med kortmakeri! Det är en underbar hobby!  Jag måste ju säga ett stort GRATTIS till dig Ulrica för visst var det du som van julpynts tävlingen! Hmm undra vad du fick? Något stort var det!

Ja nu är två deltävlingar klara i Stämpelstafetten på stämpelsnack! Så nu är det tillåtet att visa korten. 

image200
Här är mitt kort till den monokromatiska tävlingen och där hade jag färgen röd! (Man fick måla stämplade motiv med andra färger, inser att det var lite mycket grönt).

image201
Här är mitt bidrag till en skisstävling där jag även skulle ha med 5st brads.

Tack för titten och komentaren, nu börjar Desperate houswifes och det kan man ju inte missa. Klockan är 21,00!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Tack för en himlans trevlig dag tillsammans.
Nu är min kortskaparväska alldeles full med fina saker. Önskar jag var full med tid också. :o)
Vilka underbara kort du har gjort.
Här hämtar jag inspiration. Det är väl okej?
Och du... fundera på det där med scrap/kort träff.
Jag kommer på direkten. c",)
Ha det så bra och krama lilla goa Märta från mej.

Postat av: Susse

Jag tycker det var fint med grönt i det översta kortet, ser ut som att den bara flyger fram, den gröna färgen! Gulliga kort! :D

2007-11-13 @ 22:32:27
Postat av: Lotta/ FruH

Hoppas att Märta vant sej vid snön nu och gillar att
åka pulka! Min ena tös är en snödiggare och har alltid varit, själv stannar jag hellre inne och pysslar...
Härligt Tilda-kort med sina pepparkakor! Ditt röda kort är mysigt med alla kulor i olika höjd!
Lycka till med stafetten!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-11-13 @ 22:40:46
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Ann-Louice

Måste bara tala om att jag tycker det röda julkortet är jättefint!

2007-11-14 @ 08:12:22
URL: http://ann-louice.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Alltså, ditt kort till stafetten är ju bara så jäkla snyggt!! *Me like aaalot* =D
Ditt andra kort till bradstävlingen var ursött det också!! gulligt upplagt! gillar pepparkaksreceptet! =)
ÅÅÅh, jag hade så gärna hängt med på mässan..är smått avis. Men min plånbok är åtminstone nöjd å glad ;)
Stor kram Petra

2007-11-14 @ 22:22:47
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Jag känner igen din stil och dina kort på långa vägar!! :-)
Du har en stil som jag tycker om! Lycka till med resterande kort i tävlingen... Men låt storasyster vinna, så blir det bäst... ha, ha!!

2007-11-14 @ 22:58:53
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback