-äntligen-

Äntligen har min man lagat "min" dator som han kraschade i helgen!!! Men han är så duktig och jag älskar honom så nu fungerar den igen! Ok jag har ju surfat runtlite på hans dator men jag har inte haft till gång till scannern. Alla mina bokmärken är borta! Det är väldigt tråkigt, alla mina bra butiker, alla bloggar som jag besöker mm mm listan kan göras lång...

Idag när jag kom hem stog det ett paket till mig på köksbordet, ett tungt paket. Vet ni jag har fått en alldeles egen
image235
Jag fick senare veta att han varit i en stad där det finns en pysselbutik. Han hade ringt min syster VeronikaP och frågat vilka stämplar jag skullle vilja ha! Min syster hade nämnt några, men sen sa hon att "vad jag verkligen önskade mig" är en cuttlebug!
Å jag är lycklig... sitter här och tittar på min störtsköna gröna pryl!!!

Här kommer några kort jag gjort för
Poppes stämplar! Det första går till en vän som fyller 30år på lördag! Hon är ingen flitig bloggläsare så jag vågar nog visa kortet här!
image233
Det andra går till hennes dotter som snart fyller ett år!
image234
Båda korten är med stämplar från Penny Black och saluförs av Poppes stämplar!

Skriv gärna en kommentar så jag hittar till din blogg igen!!! Jag har tappat många av mina favoriter... Sen är det ju alltid kul med nya bloggbesökare!

Tack för mig nu är klockan 22,26 ojojoj alldeles för mycket. God natta Theresia

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Varsågod... :-)
Jag sa att om han köper den till dig, så kan han göra vad han vill ett bra tag se´n!!!

Korten är jättefina!!

Postat av: Susse

Vad är en cuttlebug för ngt?
Hälsa alla hemma! Massa kramar från mig och Peter

2008-01-30 @ 22:37:15
Postat av: Jonas

Ser man på... Hoppas du tyckte om din present, älskling!

2008-01-30 @ 22:51:04
Postat av: Cathrin

Men åh,Jonas du är väl för söt. Undra om han kan ta ett snack med min sambo,för att tala om hur man gör sin flicka glad,hi,hi.Jaha då ligger man i lä igen då,men jag kommer nog snart igen för jag har ju funderat på en.Förstår inte att du ALLTID får till det så himla bra,kanonkort.Kram vännen! Cathrin

2008-01-31 @ 08:50:53
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Linda

Men så avundsjuk jag blir, jag vill också ha en sån! :) Så roligt! :)

Vilka jättesöta kort också, jag gillar särskilt det rosa förstås (du har väl inte märkt att jag gillar rosa va? ;)). Ps. glöm inte pricken över a:et på översta kortet innan du ger bort det.

Kramar Linda

2008-01-31 @ 10:40:02
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: zizzi

Åhhhhh så gulligt av honom plus att han lämnat en kommentar oxå!!!!!!!!!! Med tanke på vad din syster sa till honom så har han kanske en lilten baktanke???
Hi hi hi vad gör det du har ju en grön groda!!!!!!!
Fina kort som vanligt! Snygg LO på det rosa!

2008-01-31 @ 14:58:17
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

GRATTIS till din nya gröna kompis!! Jag är störtförtjust i min, den är så användbar! Dina kort
är verkligen mysiga på alla vis!
Är du sugen på en fika om du är ledig, jag ska till
JKPG nästa vecka!? Vi hörs!
Kramar,
Lotta/ FruH

2008-01-31 @ 19:24:09
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Anita

Hej vännen!
Wow, vilken man du har! Underbar! Förstår att du är glad för din gröna mackapär. En sån vill nog alla ha. c",) I alla fall vi som scrappar och gör kort.

Du är suverän på att göra kort. Jag njuter för fullt. Det är så kul och inspirerande att se hur du sätter ihop det med papper mm.
Har du fått hÄnglar stämplarna? Underbara ju.
Stor kram från Anita

2008-01-31 @ 23:01:59
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Lenalandis

Vilken gullig man du har han har förstått det hela han :)
Superfina kort du har gjort också!
Synd att du förlorade alla favoriter men det kanske kommer till några nya nu! Det finns ju hur mycket som helst där ute i cybervärlden att se!
Ha en skön helg!

2008-02-01 @ 22:06:01
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: TinaStina

Vilka jättesöta kort du gör! Jag är så imponerad av alla duktiga kortmakare, och hos dig kan jag verkligen hämta inspiration!

Kram!

2008-02-08 @ 08:04:06
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: Vegardkathrine

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 09:00:43
URL: http://vegardkathrine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback