-nu åker vi-

Ja nu har dagen kommit då jag och min syster VeronikaP ska resa iväg på en scrapkryssning. Vi har längtat och väntat länge. Det ska bli så roligt!
Jag har packat och packat om... Det är inte lätt att få med sig allt men som tur är kan vi ju låna varandras saker, systrar som vi är.
Vi ska sova på hotell i Göteborg i natt och gå en sväng på stan.

På lördag fyller jag 35år och min dotter Märta fyller 3år, men eftersom jag inte är hemma så har vi redan firat födelsedagarna. Vi hade ett jättetrevligt kalas i söndags då hela min familj kom på besök, min systers familj kom från Karlstad över dagen och min lillebror och hans tjej kom från Karlskrona och så mamma och pappa.

Märta hade önskat sig en tårta med jordgubbar på, vilken tur att det finns färska jordgubbar året om... även om det smakar bäst med svenska...



Nu måste jag erkänna att jag lånat bilden från min systers foto blogg, hon tar underbara bilder! Kika in och titta på hennes nya
fotoblogg.

Ha en trevlig helg för det ska jag ha! Kramar Theresia

Kommentarer
Postat av: Cathrin

ÅH, vilken smarrig tårta. Ha nu sååå himla kul,önskar att jag fick vara med,suck. Kram Cathrin

Postat av: AnnikaS

Grattis, grattis!!! Åh vad jag är avundsjuk på att få åka på scrapkryssning, ska bli kul att höra hur ni hade det.

kram Annika

2009-02-28 @ 17:39:56
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack för trevligt sällskap på kurserna under helgen! Vi glömde ju byta bloggar och då är det ju tur att google finns! Hoppas hemresan gick bra! Hoppas vi ses igen! Kram

2009-03-02 @ 20:41:24
URL: http://mariassida.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för trevligt sällskap på kurserna i helgen! Hoppas vi ses igen! Kram

2009-03-02 @ 20:43:16
URL: http://mariassida.blogg.se/
Postat av: malin

hej där - visst var det en fantastisk helg! och visst var det dig och din syster som jag nästan låste in i biografen? :O sorry! det var verkligen inte meningen... ;) kul att träffa er kram

2009-03-03 @ 08:01:35
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback