-cupcakes-

Ja jag har ju kommit in i ett pyssel period! Här pysslas det med allt jag kan hitta på såsom virkning, stickning, papperspyssel, sömnad, tovning, foto mm mm Sen är det ju väldigt gott att baka och laga god mat... glöm inte att kika in på min och min systers mat blogg systrarnas meny.




Den här bilden från Juli förra sommaren tycker jag är så härlig, Märta sitter på en liten liten dockstol, en docka får sitta på bordet... Den stora dockan har en av klänningarna som jag sydde den sommaren.

Nu harjag börjat att sy lite igen och nu blev det en cupkake. Jag har länge velat sy lite kakor, tårtor och bullar mm mm.





Visst ser den lite smarrig ut!! Fler sydda bakverk är i ugnen....

Vi var på en liten söndagsutflykt till Tidaholm där finns ett litet spinneri som man kan köpa ull, det fanns ull i alla färger det var fantastiskt att gå in där. Men jag fick bara med mig röd och vit ull som jag ska nåltova lite hjärtan mm. Nåltova är bra att göra framför tv´n.

Ha en bra vecka! Theresia

Kommentarer
Postat av: Marie

Läckert!!!

Ha det gott!

Postat av: Cathrin

Så smaskigt det ser ut....vi kanske ska ta och "baka" ihop en dag. Jag har lite beskvier på G. Inte en kalori så långt ögat kan nå....PERFEKT. Kram Cathrin

2009-11-11 @ 18:28:33
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: VeronikaP

Smaskig muffins! Men jag blir lite läskad av det fina vädret, det var inte så snällt att visa en sådan bild nu!! :-)

2009-11-12 @ 07:45:01
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Petra

Underbara bakverk. Är det svårt ? vad är det vita "tyget" ? Filt ?

Ha det gott.

kramkram från Petra

ps. Maja älskar sin tunika med noshörningar...tur de kan ha den länge..kanske kommer den Märtas väg då Maja vuxit ur den ?? Kram!

2009-11-12 @ 08:50:01
URL: http://www.petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback