-roliga kort-

Ja det ska ju vara roligt att skapa.... så jag behöver något nytt och roligt att göra känner jag. Vill inte bara sitta och göra traditionella kort och lägga på hög!
Jag har fått hjälp av min syster VeronikaP, hon har kommit med mängder med förslag. Jag har testat och det har varit så roligt. Vad mycket annorlunda kort det finns att göra.

Märta funderar högt i bilen: När mamma hade stor mage och var på sjukhuset då kom om Lilla Selma ut från snippan....

Här kommer mitt kort, vet inte riktigt vad man kallar det:



Här är framsidan på kortet, ganska enkelt  men jag tyckte det räckte så.



En liten närbild! Har faktiskt färglagt med akvarellfärger denna gång....



När man drar i tagen så ploppar flickan upp. Där kan man skriva något!

Hos
Tesas Scrap och Annat finns hennes underbara kort där jag fick inspirationen till detta!

Ha en trevlig dag, Theresia

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det roligt med lite annorlunda kortvikningar. Ditt kort är jättesött! Den här kortvikningen har jag också testat, men det är ett tag sedan nu, kanske får göra några nya.



kram Annika

Postat av: Cathrin

Wow vad häftigt....jag vill oxå. Gissa vilken film vi tittade på i söndags, du kommer ALDRIG gissa rätt. Kram Cathrin

2009-11-17 @ 14:38:56
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad fint!

2009-11-17 @ 17:01:29
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: TesaB

Det blev verkligen jättefint! Härliga färger och jättesöt magnolia!

2009-11-18 @ 14:49:16
URL: http://tesasscrap.blogspot.com
Postat av: Jonas

Jättefint kort! Kul att du är igång igen. Nu åker jag hemåt.



Cathrin>> Jag tror ni kollade på "Zombieland" eller "Shaun of the Dead"! Har jag rätt eller har jag rätt?!?!?!?!

2009-11-19 @ 16:32:22
Postat av: Petra/Paradise

Hej söta du!!

Hur är det med dej å familjen?!! Bra hoppas jag!? Barnen växer så det knakar kan jag tro!! =D



Ditt kort är jättesött! Jag har länge velat testa på denna typ av popup-kort, men det får vänta lite till..måste hitta en tutorial först.



Nä, Loke får titta på lastbilskalender på håll ;)

Den får stå lååångt upp i hans bokhylla..annars skulle den inte vara hel så särskilt länge ;)



Tack söta du för dina goa ord inne hos mej!! glad

Träffar du pysselgänget något annars?



STORA KRAMAR Petra

2009-11-23 @ 18:42:51
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback