-Märtas första gubbe-

Märta våran lilla picasso har ritat sin första gubbe. Visst är den underbar! Jag ler varje gång jag ser den på kylskåpet.

Imorgon ska jag gå på babymassage, hoppas lilla Selma tycker det är skönt. Det är på öppna förskolan och vi blir nog några mammor och barn som ska gå.
På kvällen ska jag börja en fotokurs och det ska bli så roligt. Jag är så glad att jag fick en plats. Så imorgon ska jag pumpa lite mjölk så Jonas har till lilla Selma ifall det blir kris.

Ha det så bra, nu är klockan 21,08 tack och hej för dnna gång!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Härlig gubbe....helt klart i piccasos klass. Bra då kan jag gå fotokurs hos dej sen,hi,hi. Kram Cathrin

Postat av: Angelika

Men ååå vilken underbar teckning! Den är ju bara för söt :-)

Undrar jag om Hilda kan måla en gubbe snart, får ta och testa imon hihi!

Ha det gott!

/A

2009-09-16 @ 22:09:51
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Det är så häftigt när man kan se att strecken blir till underbara gubbar och andra figurer. Klart att man blir glad av att ha en sådan på kylskåpet!

Vad roligt det lät med fotokurs, hoppas att det blir en kul och lärorik kurs.

kram Annika

2009-09-17 @ 06:13:50
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Hej igen.

Du finns på min sida om bloggrunda (www.minbloggrunda.blogspot.com)



Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.



Måste finnas en liten artist i henne.



Ha en underbar dag

2009-10-02 @ 11:34:24
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: mamma millan

Hallojs..s mysigt att kika in till dig!!!

hur gammal är din lilla d? Min minsting är 7 mnader...så mysigt så!!!



Kram Millan

2009-10-03 @ 22:48:31
URL: http://mammamillan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback