-ett "solkort"-

Idag har varit en underbar dag, så varmt och härligt. Jag har gjort lite av varje.... städat och gjort fint på altanen, rensat lite i landen, handlat, lekt och lagat mat.
Det är svårt att veta vad man ska ta på barnen eller vad man ska ta av dem kanske!

I helgen ska vi grilla sitter och planerar vad vi ska göra å det vattnas i munnen redan! Jag tycker ju om alla tillbehör så mycket sådant ska det vara, sen kan jag sitta och småäta länge!

Jag blev sugen på att vara med på StampARTIc´s utmaning som de har. De vill att man gör ett kort med inspirationen av ordet SOL.

Här kommer mitt bidrag, när jag tänker på sol så tänker jag sommar, gult, grönt gräs och getingar - flugor!



Ett väldigt enkelt och sparsmakat kort men det är ju ett kort! Scanningen blev lite sned så är det ibland!

Ha en trevlig kväll!

Theresia

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej!! Jag gillar de flytande tillbehören, ha,ha.



Ett häftigt kort du gjort, i icke Theresiastil, eller jo kanske.



Blev det ingen stämpling för mej åt dej??



Kram Cathrin

Postat av: Anita/AniLi

Hej!

Roligt att du vill vara med i min BlogCandy,

önskar dig nu lycka till!



Anita

2010-05-20 @ 21:06:54
URL: http://anilisblogg.wordpress.com
Postat av: VeronikaP

Enkelt och snyggt!

2010-05-21 @ 16:22:42
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

åååh!! Vilket underbart läckert sol-kort!!! Man kan verkligen känna doften av nyklippt gräs!! Superhärlig! :D



Tack sötis för dina ord inne hos mej! glad

Japp, vi hade gärna velat haft en sån gräsklippare, men dom pengarna finns inte å så har vi en jäkligt underlig tomt som är uppdelad i två sektioner..

Så då blir det extra dyrt tyvärr.

Vi får vara duktigare på att rensa landen framöver! För det är DÄR de håller till de små rackarna.



KRAAAAM

2010-05-22 @ 10:35:28
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Så stilig kort!! Et virkelig sommer kort!!

Takk for at du deltar!

Klem,

Jorunn

2010-05-22 @ 10:54:59
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback