-liten-

Idag har jag varit hos tandläkaren och jag trallade när jag gick därifrån! Så skönt när man inte behöver gå dit igen föräns nästa år!

Nu ska vi ta en promenad till vårt mysiga bubblotek som Märta säger. Det är det minsta bibliotek som jag varit i, men för att vara så litet så har de mycket bra böcker! Jag är ju inne på att lyssna på ljudböcker, lyssnar väll på en i veckan. Har du en riktigt bra bok att rekomendera så låt mig veta!

Ett kort som jag gjort till en utmaning/tävling på
Scraplagrets blogg. Utmaningen gick ut på att använda: Prickar + Ränder + form skapad med något oscrappigt. Så här blev mitt bidrag, När Märta var liten så stämplade jag upp massor med fötter. Så det är Märtas fot!



Ha det så bra så ses vi! Theresia

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för pratstunden.

Finfint kort, du är så duktig på att komponera papper.

Kram Emelie

Postat av: Caroline

Min lillasyster är med i en omslagstävling, gå gärna in och rösta på henne om du gillar bilden! :D



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=34570

2010-05-25 @ 10:36:31
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Men guuuuu´ vilken söt liten fot och vilken söt idé!!! Håller mina tumma för ditt kort i utmaningen!



Visst är det tråkigt med tandläkarbesök men har man bara skött sig någorlunda så brukar det inte vara så värst farligt ;)

..förutom för plånboken då :P



KRAMIS!!

2010-05-25 @ 16:47:32
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback