-GRATTIS ELFSBORG-


Ja först vill jag säga ett stort GRATTIS till IFE som tog SM Guld i dag! Jag är glad för min man och alla andra guliganer som stått och hejat i vått och tort och motgångar och i medvind.... i många mång år! Så i år hände allt, vi fick en liten dotter Märta och Elfsborg tog guld, ja man kan ju undra hur detta ska sluta? Kanske miljon vinsten kommer snart... hihihi jag väntar ju!

Helgen har sprungit iväg fort, imorgon är det Öppna Förskolan som väntar på mig och Märta. Sen har vi inget planerat.

Här kommer ett Magnolia stim....

Ett prickigt födelsedagskort och

103179-55

ett kallt snökort....

103179-56

...och ett varmt vår kort eller höst?

103179-54

Klockan är bara 22,52 än men jag fortsätter att pyssla till Jonas kommer hem från Guld festen....
Grattis min älskling detta guld var ni värda... ni har ju väntat länge! 

Kommentarer
Postat av: sussepusse

Ett sånt fint kort skulle jag vilja ha på min födelsedag *blinkblink*

Hoppas ni är lediga någon helg, för jag har planer på att våldgästa er! Äta up eran mat, sova i er säng och kolla på Simpsons. Moahaha! Saknar både dig och Jonas. Och Ärtan såklart!

krameli-KRAM

2006-11-06 @ 22:14:57
Postat av: Kattis Wiland

SM-guld, SM-guld, SM-guld.
Detta var bara hur bra som helst.

/ också en elsborgsfan

2006-11-07 @ 10:32:51
Postat av: Malin

Du gör så fina kort tycker jag.

2006-11-07 @ 22:39:38
Postat av: miss K

Hej Theresia,

Super fina kort, gillar särskilt det julkortet från din tidigare inlägg.
Hur går det med dina försäljningsplaner? Bara nyfiken, vad siktar du på att ha som pris per kort? Och hur tänkte du gå ut? Till butiker eller står och så fall sälja på julmarknader?

Fortsätt med det fina kortmakeriet!

//Katarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback