-jag kunde-

Ja efter att fick hem den svenska scraptidningen "Scrapbooking mm" och läst Pysselgummans artikel om att dekorera fotografier digitalt kände jag att detta var man ju bara tvungen att prova. Jonas hjälpte mig litegrann så jag kom igång. Det var jätteroligt så det är nog inte den sista gången jag dekorerar mina foton på detta viset.

Märta har lärt sig att ställa sig upp om hon håller i något, här går det undan nya saker varje dag.

103179-91
Så här såg det nyaste nummret av tidningen ut full med roliga ideer och tips.

dec06.jpg

Nej det är inte dax att sova ännu, nu ska här förberedas för lärdagens julmarknad.. jag har stämlat upp lite papperspåsar ikväll, ska göra ett gäng till i morgon. Sen ska jag signera alla kort, hoppas att min stämpelkommer i morgon. Ja det är ju lite smått och gått att förbereda inför marknaden. Hoppas nu att jag säljer lite kort. Men det får vi se....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad fint kortet blev.
Vad är det för penslar du har använt och
vart kan man hitta dom?

Kattis W

2006-11-30 @ 10:12:34
Postat av: VeronikaP

Jättefint foto!! Vill också komma ighång och prova på detta!

Postat av: Emma

Det blev jättefint!

2006-11-30 @ 15:57:31
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Rufsan

kanonläckert måste med prova

2006-11-30 @ 15:57:45
URL: http://rufsans.blogg.se
Postat av: Agneta

Jättefint....

Jag som inte scrappar blev ändå sugen att prova lite.... Ska kolla mer noga i tidningen sen....när jag får tid....efter jul eller något.... ;)

2006-12-01 @ 10:07:45
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback