-lika som bär-

Här är far och dotter lika glada efter SM guldet...
En söt liten tröja som Märta fick av  Faster Anna (också en GLAD Elfsborgare).

103179-59

Kolla vad hon kan... balansera de där fina klossarna som hon fick i present av Kusinerna Isak och Axel! Klossarna tycker hon är jättekul att leka med.

103179-58

Ja jag ser verkligen fram emot söndagen då det är min första
EFIT dag... Ett foto i timmen! Måste ladda kameran och lägga den bredvid sängen så jag kan börja ta kort när jag vaknar. Resultatet av min dag kommer här på min blogg förhoppningsvis på måndagen den 13 november 2006.

Imorgon bär det av till Borås, det ska bli trevligt. Jag ska åka med en mycket trevlig vän och hennes söta barn.

Nu är det bums i säng... klockan är 23,43 så jag säger God Natt och Sov Gott

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Jag måste också ladda kameran inför morgondagens EFIT-dag! Premiär, det ska bli jätteorligt!!

Märta är söt som alltid.

Postat av: Lavranssara

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2009-03-12 @ 08:16:08
URL: http://lavranssara.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback