-hjälpreda-

Jag är så glad äver våran lilla tjej, hon vill så gärna hjälpa mig att pyssla. Jag brukar bara greja när hon sover på kvällarna.  Jag har börjat med mina ATC till swappen med England på forumet i Annas scrapbooking. Det var ganska kul att göra ATC de blir som små konstverk, de ska gå i gult och orange.

103179-45

-"Men mamma jag vet hur den där skärmaskinen fungerar"

Återigen har klockan tickat på för fort så jag får väl ta och gå och lägga mig nu - imorgon ska jag och Märta till Öppna förskolan. Där ska jag få en ansiktsbehandling mmmmmm det behövs (tror jag).
Sov gott !

Kommentarer
Postat av: Tuula

kära lilla familjen ... jag älskar er så mycket
God natt o kram

2006-10-19 @ 20:45:47
Postat av: Agneta

Jag har hört talas om barn som blir lite våldsamma med skärmaskinen och bryter armen av den. Så akta dig ;)

ATC är ju superskojigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback