-lite av allt-

Visst ser det skönt ut. Våran lilla Märta börjar bli stora damen nu, det är inte lång tid kvar till hon kryper. Hon vill ju så gärna ta sig fram men det går inte så bra ännu, men snart går det.

103179-30

Hon kan ju springa när hon sitter i gåstolen som vi fått låna av hennes kusiner Isak och Axel. Den tycker hon är så kul, men hon saknar ju motorerna..... Det var ju lättare får då behövde man ju inte använda benen!

103179-31

Och till sist så här en lördag natt ett litet kort som jag nu får lägga upp här! Jag gjorde det för en tävling på
Scrappiz. Temat var lycka, ja det gick inte så bra denna gången. Men jag är lycklig ändå!!!!
103179-32

Sov gott och God natt......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sikka söta "motorer" Ärtan har! hihi
(Fast Märta är nog sötast ändå :P)

Kortet är jättefint...önskar nästan att jag hade ork att vara så pysslig.

2006-10-08 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback