-lite galet-

Ja lite galet får jag nog säga att det är.... Vi (jag och två härliga väninnor och två små söta barn) ska resa till Karlstad imorgon på stämpelmässan som är där! Tja det tar väl så där tre timmar att köra men vi är ju tre stycken som har körkort och lite fika på vägen så är det ju inga problem. Jag har ju åkt vägen ett antal gånger innan då min syster bor där. Lyckligt lottad som jag är så är ju min syster på mässan också så då får jag ju träffa henne.
Kul ska det bli!

Ett litet julkort kan jag visa... måste nu bestämma mig fö om jag ska vara med på julmarknaden eller inte! Jag har ju inget att förlora bara jag hinner göra lite mera julkort. Så jag tror jag kör man måste ju prova och korten säljer det vet jag.

103179-51

Glöm inte att ställa om till vintertid inatt...
Japp inte riktigt sovdax ännu, men snart hej svejs. (kl är ju bara 22,39!)

Kommentarer
Postat av: Thomas Davidsson

Trodde man var trött när man hade småbarn i huset men du verkar vara uppe längre än en annan ;)

2006-10-29 @ 11:40:42
Postat av: VeronikaP

Fint kort som vanligt... börjar känna mig tjatig... ha, ha!

Det var kul att träffas i helgen som var...

Postat av: Agneta

Jättefint, som vanligt, tänker stjäla lite av dina idéer...lifta heter det visst ;)

2006-10-30 @ 21:43:57
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Rufsan

Jättefint..........du hittar alltid på en massa och du det var kul i helgen, även i måndags, gör gärna om det, fast då kunde vi pyssla mera kanske

2006-10-31 @ 20:45:15
URL: http://rufsans.blogg.se
Postat av: Elin olsson

Hej!
Jag är 13 år och hitta din sida och blev jättenöjd!Du verkar vara en fantastiskt fin människa!Gud vad gulligt!Puss på dig!

2007-06-05 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback