-VIXEN vill haaaaaaa dig....-

Bara för att ingen ska börja undra vem Vixen är så känner jag att jag måste börja med detta!! Det är en sak ingen människa! Mitt QK alfabet Oliwia behöver ju en vän i pärmen och så tycker jag att mina kort behöver en ny stil nämligen Vixen. Det står ju nästan skrivet Theresia här nedanför. (ivargefall om man kastar om bokstäverna!!) HiHihIhiHiiiii
Jag kan ju tänka mig typsnitten Katie, Abigail eller Studio också.. Gärna classic, Mini och skinni mini!

103179-33

Sen kommer ett kort som jag gjort....
103179-35

 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ja visst är det ett fint alfabet, det tyckte jag med. Saknar dock stora och små bokstäver, om du hänger med på vad jag menar.

Ett toppenfint kort, som vanligt :)

Postat av: Kicki

Jag vil också ha Vixxen!!!
Och du gör toppenfina kort du också!!!
Tack för ditt fina inlägg i min blogg!
Kram Kicki

2006-10-13 @ 11:30:57
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Linda Muhr

Hej!
Trevligt att du kommenterade i min blogg så jag hittade hit, jag har undrat vem det är som gör de underbara korten på scrappiz ;-)
Vixxen är fint, gillar alla bokstäver utom S, men jag fick i dagarna hem "Maddie Anne", så jag får nog vänta ett tag, jag har ju handprint, Katie och Studio innan ;-)

2006-10-13 @ 18:25:09
URL: http://muhren.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Jättefint kort du har gjort!! Ett riktigt höstkort...
Vixen är ett fint alfabet.... men jag har andra som går före på min önskelista!! :-)

2006-10-14 @ 17:53:11
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback