-jag vaaaannn-

ÅÅÅÅ vad jag är glad, jag vannnnn! 

Jag har varit med i en höst tävling hos  
Poppes stämplar. Man fick göra ett valfritt kort med temat höst, enda kravet var att man skulle använda sig utav stämplar som de säljer i butiken!!!  
Man fick skicka in mer ett bidrag så jag bidrog faktiskt med två kort.

Motivering till det vinnande bidraget lyder:
"Med underbara höstfärger och söta detaljer i fin kombination har kortmakaren lyckats fånga känslan av tidig höst när det är dags för skördetid."

Första priset är 250:- i Penny Black stämplar och det går till...
Theresia Claesson!!!


103179-25


här är mitt andra bidrag

103179-26

....ja inte kan en fredag kväll sluta bättre än denna kväll! 

--Ha en trevlig helg alla som kikar in på min blogg-- 

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

GRATTIS Theresia!!!

Postat av: Anonym

Grattis min vän!!

shoppa inte ihjäl dig i Göteborg nu...

2006-09-30 @ 16:38:03
Postat av: Agneta

Det var väl inte så konstigt att du vann med det bidraget, det är ju urfint! GRATTIS GRATTIS!!!!

Har tagit mig friheten att länka till din blogg från min oxå :)

2006-10-01 @ 12:40:51
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: christina

Grattis Theresia ! Superkul att du vann. Korten är så himla fina. Kram

2006-10-02 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback