-utmanad-

Jag har blivit utmanad av min syster.
Så jag får väl svara på frågorna!

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
- Brevbärare
- Äppelplockare
- Smyckesförsäljare
- Florist

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Fyra bröllop och en begravning
- Forrest Gump
- Briget Jones dagbok
- Trolltyg i tomteskogen

Fyra städer jag har bott i:
- Borås
- Tranemo
- Sasa (Israel)
- Jönköping

Fyra tv-serier jag gärna ser:
- Fotbollsfruar
- Desperate Housewives
- CSI
- Prison Break

Fyra ställen jag vill åka till:
- Grekland
- Israel
- Tranemo
- Stockholm

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- Scrappiz
- Veronikas Blogg
- Min egna blogg
- Familjeliv

Fyra favoriträtter:
- Köttbullar (mina hemlagade)
- Ärtsoppa
- Kyckling
- Sommarsoppa

Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma
- Hos mamma och pappa
- I trädgården
- I stämpelbutiker

Fyra personer jag vill träffa:
- Min syster och hennes familj
- Min mamma och pappa
- Min lillebror
- En hemlig person....

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten:
- Jaa jag får väl säga pass, bloggandet är så nytt för mig att jag inte känner så många ännu. Min syster skickade ju på mig denna.

Men jag utmanar väl alla er som hittat hit. Tack o gonatt!

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Godnatt... :-)

Postat av: Jonas

Jag är nyfiken på vem den hemliga personen är... Är han snygg? :(

2006-09-03 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback