-julen är över-

Ja julen kommer och går väldigt fort! Vi har haft en jätte trevlig jul hemma hos mina föräldrar med mina syskon. Mycket god mat och trevligt sällskap har det varit!  Jag var tvungen att jobba på annan dagen så det blev inte mycket ledigt i år, bara julafton och juldagen.

Här kommer en bild på våran gran och den barrar, undra varför Jonas hihihihiiiii. Det är nog den finaste granen vi har haft på länge.

image217


Sådana här små påsar fick Märta ge till hennes förskolefröknar. Det är en liten tändsticksask som jag gjort och en liten ståltrådsängel som jag också gjort!
image218

Märta får ett paket av tomten! Lite rädd var hon så jag fick bära henne, hon ville inte riktigt gå dit själv. Hoppas att du hittar dit nästa jul igen tomten!
image219

Så här glad blir man när man fått en alldeles egen häst, den låte lite när man trycker den i örat!
image220

Hoppas att ni har haft en lika trevlig jul som jag, nu jobbar jag för nyår. Många ska gå bort och naturligt vis har man med sig en blomma.

Nu ska jag krypa i säng,  hej svejs och ett riktigt GOTT NYTT ÅR om jag inte bloggar innan 2008!

Kommentarer
Postat av: Lotta/ FruH

Det verkar som ni haft en fin jul, Märta ser ju väldigt glad ut på sin häst!! Tur att hon inte blev rädd för tomten, mina syskonbarn var väldigt skeptiska och tryckte sej tätt intill mej, men efter ett par paket gick det bra!
Ha en bra avslutning på år 2007!
Jättekram,
Lotta/ FruH

Postat av: Anonym

Verkligen en Kalle Anka-julgran! Gudars så fin. :) Du är med väldigt fin!! En riktig julpralin! Kram

2008-01-01 @ 22:35:05
Postat av: Petra/Paradise

Oj så stor hon blivit lilla Märta!! Så dundrans söt!!! ;)
Vill önska dej och familjen ett gott nytt år! HOppas 2008 blir ett toppenår fullt av glädje, äventyr och givetvis även inspiration...TONVIS med inspiration!!! ;)
MÅ gott å ta hand om dej!
kram Petra

2008-01-01 @ 23:03:30
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Susse

Det var jag som skrev det anonyma inlägget ovan, blev lite fel när jag skulle skicka iväg det, ser jag nu! Hehe!

Hoppas jag och Peter kan komma och hälsa på i helgen! Vore jättekul att träffa er alla. Har dessutom en liten present till min rara brorsdotter.

Kram igen!

2008-01-02 @ 23:31:18
URL: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Wow, vilken gran!!! Låter som ni har haft en riktigt härlig jul. Presenterna till förskolefröknarna var jättefina, är säker på att de uppskattades.

Vill även passa på att önska dig ett gott nytt år!
kram Annika

2008-01-03 @ 11:35:02
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Anita

Hej vännen!
God fortsättning på det nya året.
Vilka fantastiska bilder du visar. Jag njuter.

Är det ingen kort och scrapträff på gång? Jag är sällskapssjuk. :o)

Ha en go helg.
Kram från Anita

2008-01-04 @ 19:25:02
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Linda Muhr

Vilka underbara så tråd änglar du har gjort..bara älskar dom!

Kram Linda

2008-01-04 @ 19:59:25
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Cathrin

Hm,hm är du inte ledig idag??? Eller har du bara glömt att göra ett nytt inlägg??Borde ha fullt ös med att fixa till det sista på kontoret men det går saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakta. Ses i morgon,kram Cathrin

2008-01-08 @ 14:22:24
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Men vart är min tidigare kommentar? Söta MÄrta på sin häst.... Tur att tomtem var så snäll!!

En award väntar på dig i min blogg!

2008-01-14 @ 18:39:29
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback