-ett vinnande GRATTIS kort-

Ååå jag vann en tävling som Lisa på Inky Wings hade på sin blogg! Ett valfritt Grattis kort skulle man göra med stämplar från de företagen som hon sålde!
Jag valde att stämpla med Inky Wings egna stämpel-linje, paketen som jag maskat ihop och även fäst några med 3D kuddar och blommorna som jag klippt ut o limmat dit.
Texten har jag stansat med min QK o typsnittet Studio.

Å vad jag är glad nu får jag välja 10 stämplar från hennes egna stämpel linje!! Å vad kul att välja...

103179-117



Jag och min syster VeronikaP har utmanat varandra att göra en LO efter samma skiss, vi ska ta tag i scrappandet har vi sagt!
Här är skissen o vi får se när de är klara kanske jag får lägga upp båda två här...

103179-118

Skissen kommer ifrån PappRika!

Så har klockan slagit 19,17 och jag är glad o lycklig! Men än är det inte läggdags...

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Grattis igen till vinsten!!! *tänkte jag skulle vara med och välja stämplar*

Hmm.... nu är det ju offentligt att jag ska scrappa..... ;-)

Postat av: rufsan

Grattis grattis, jättekul , sen stämplar behöver ju alla, hmm fler och fler och fler, man får aldrig nog, ännu bättre när man vinner dem, grattis igen .... fick i varje fall ett leende på läpparna i mina gråa vardag för till fället

2007-01-22 @ 19:35:57
URL: http://rufsans.blogg.se
Postat av: AnnikaS

Grattis till vinsten, superkul att få välja stämplar!

krma Annika

2007-01-23 @ 13:39:59
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: myamia

Grattis till vinsten, kul att få välja stämplar själv!

2007-01-23 @ 14:35:42
URL: http://myamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback