-älskar min hobby-

Å vad roligt det är att sitta på kvällarna i lugn och ro efter en arbetsdag och bara göra några kort ( eller det blir ett ivargefall). För mig är är det avkoppling i hög grad. Alla dessa ljuvliga papper som man kan göra så mycket kombinationer med. Älskar färg och form, söta stämplar och krusiduller mm mm. Hur kan man leva utan denna underbara hobby. Den växer och växer snart är Du fast med....

Här kommer några kort jag gjort för
Poppes stämplar, alla stämplar finns att köpa/beställa i butiken.

image189
Stämpeln heter Chitchat och kommer från Penny Black

image190
Stämpeln heter You´re Ther bestest och kommer från Penny Black

image191
Stämpeln heter Hedgehog Bouquet och är också från Penny Black.

Må så gott och tack för titten! Klockan är bara 20,13 så än kan man pyssla lite.. Hej!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Här ligger vi inte på latsidan ser jag.Härliga kort alla 3. Det randiga pappret på övesta kortet är ju helt underbart. Ha en trevlig ledig dag.Kram Cathrin

Postat av: gunilla/nilla

Jag är besatt av denna underbara hobby. Men vad mycket saker man köper på sig och ändå så vill man bara ha mer!!:)
Vilka underbart fint kort du har gjort. Gillar dina färgval och snygga upplägg. Är såld på Penny Blackstämplar. Den du har använt dig av i mitten har stått högt på min önskelista länge!!
Ha en bra dag
/Gunilla

2007-10-23 @ 13:44:25
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Härliga kort som man blir glad av!
KOtten med larven är för mysig!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-10-23 @ 22:27:13
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Christina

Hej vännen ! Du gör alltid så fina mysiga kort och det måste vara härligt att ha en hobby som man älskar. Blir lite avundssjuk faktiskt. Ses i`mon på jobbet. Kram Christina

2007-10-24 @ 09:40:02
Postat av: Petra/Paradise

3 jättesöta kort du gjort!! Är du ledig nästa tisdag?? =)
Sköt om dej!
kram petra

2007-10-25 @ 12:26:57
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback