-jag har gjort det igen-

Ja nu har jag gjort det igen! Jag har klippt av mig håret. Jag kan inte sätta upp det längre men varför skulle jag göra det när jag inte gjorde det innan. Jag tror inte att jag saknar håret än men man vet alldrig....

image188
Okej håret kändes lite mörkt men jag har nu vant mig och är nöjd, det är ju bara hår och det växer ut. 


Min syster
VeronikaP fyllde år igår och då skickade jag detta kort till henne.

image187

Nu ska jag gå ner tilll köket för att göra två eller tre äppelpajer, jag tänkte bjuda mina arbetskamrater på fredagsfika. Det är alltid lite lyxigt att få något gott till fikat en fredag!
Klockan är nu 21,13 så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Smile......mej gilla äppelpaj.Hurra
för att jag är din jobbarkompis.Jag har sagt det innan men säger det igen...du är jättefin i din nya frisyr.Ses imorgon.Cathrin

Postat av: Susse

oJ! Vad snygg du är i håret!!

2007-10-19 @ 20:06:59
URL: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Du blev jättefin med kort hår!
Kortet finns i min blogg också, det är ännu finare i verkligheten! Tack så mycket!

2007-10-20 @ 11:22:26
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

oooh!!! En ny frilla!!! Gu va snygg du blev! å saknar du inte ditt gamla hår nu så lär du inte börja göra det! ;)
En annan brukar få superångest om frisören snor 10cm ifrån mej! *gaah* ;)
Så gulligt kort du gjort till din systeryster!!! =D
Förstår att hon blev superglad!! =)
Tack för underbart söta komplimanger på min blogg!! *glad*
kram Petra

2007-10-22 @ 15:12:25
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback