-några nya kort-

Oj vad tiden rusar iväg...

Denna vecka har jag skolat in vår dotter Märta på dagis, det har gått bra! Jag har ju varit med litegrann och sedan lälmnat henne för att sedan hämta henne vid elva tiden. Vi har en vecka kvar av inskolningen sen börjar jag att jobba igen.

Jag arbetar som florist och tycker att det ska bli kul att börja jobba igen efter att varit mamma ledig i 1 1/2år. Dels att träffa alla mina underbara arbetskamrater och dels att bara börja jobba igen (jag tycker ju om mitt arbete). Jag kommer att sakna Märta väldigt mycket och jag kommer att undra vad hon gör. Men de flesta föräldrar måste ju börja att jobba någon gång....

Jag har gjort några kort för
Poppes stämplar.

image179
Här ett kort med en Penny Black stämpel som heter Jump for joy!


image180
Här har jag använt mig av en stämpel från Inkadinkado, Tin Can Mail och stämpeln heter Cursive Rose.


image181
Återigen en Penny Black stämpel, In a Nutshell.

Japp klockan är ju bara 12,20 och Märta sover. Jag får nu skala lite potatis som vi ska ha till fiskgratängen jag har gjort. Hej!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Här har det hänt en held el sedan jag tittade sist! Grattis till vinsten f'resten - verkligen läcker tändsticksask!
kram

Postat av: Zara

ÅH vad kul att ha dig tillbaka och så fina kort du gjort!
Stor kram!

2007-10-07 @ 16:04:48
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Lotta/ FruH

Vilka fina och mysiga kort du har gjort!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-10-07 @ 19:26:23
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Ewonne

Oj så supersöta kort du har gjort :o)
//Ewonne

2007-10-13 @ 16:40:23
URL: http://ewonnes.blogspot.com
Postat av: Anzan

Åh, kommer ihåg det där med inskolning & "överlämning" till någon annan. :) Skönt att er första vecka gått bra, det blir nog jättebra det där! Som du själv säger - de flesta föräldrar måste ju börja jobba någon gång. Jag har fortfarande dagar (läs:idag) som jag saknar Leah jättemycket, men jag känner mig trygg med den förskolan hon är på och litar fullt på fröknarna. Det är ju det viktigaste...att vi vet att våra barn trivs! :)

Jättefina kort har du gjort oxå!
*kram*

2007-10-15 @ 08:26:08
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback