-på mitt köksbord, en färdig LO och GULD till HV71-

Ja det är lördag och solen skiner på oss alla... på mig genom ett växthustak för det är min jobbarhelg. Men vad härligt det var att åka hem och det var ju fortfarande varmt när jag kom hem!

Mina föräldrar kom hem till oss ungefär samtidigt som jag kom hem från jobbet, de hade med sig en underbart söt utrags-säng till lilla M. Det är en träsäng, just nu är den mintgrön men jag ska måla den vit. Jag hoppas att hon kommer att tycka om den så småningom...

Efter vissa påhopp här hemma, på jobbet och på vissa bloggar måste jag ju visa mitt köksbord. Så här ser det inte ut idag för blommorna är vissna, Men vi har haft det så fint hela veckan då jag tog kortet i tisdags.
Den underbara ljusstaken har jag fått av min syster, tycker den är ljuvlig!
Vet också att hon som gjort ljusstaken har börjat att göra stämplar med de små gulliga fåren.
image305

Här kommer min LO nr4, lite dovare färger men jag gillar den mycket! Jag har gjort den efter en skiss som Scrapperiet hade i sin blogg.
image304

Sen måste jag ju få berätta om guld kvällen.... jag kom hem från jobbet igår fredag kl19,40. Som vanlig brukar jag kika till lilla M när hon sover problemet var att hon inte somnat och när hon såg mig i dörrhålet så blev hon väldigt mammig...
Jag och Jonas sa att hon får väl titta på hockeyn lite med oss, men i pausen mellan andra och tredje perioden så sa vi att hon får sova i våran säng och vi la oss jämte henne! Det skulle vi inte gjort, jag vaknade kl 00,30 på natten i mina kläder. Jag väkte Jonas som också hade kläder på sig och frågade om hockeyn var slut.... vad snurrig man blir! Så besvikna vi var att vi somnat i från allt, men jag fick höra en resume på jobbet hur tredje perioden och sudden varit.

Men det blev ju GULD och då är jag glad ändå, men hur kunde jag somna....???

Många kramar Theresia, njut av det fina vädret!!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Å gillar verligen din LO!! Superfin!
Trist att somna ifrån alltihop lite snopet kan jag tänka mig :-)
Kram

Postat av: Zara

Fel kväll at somna på men det kan man inte alltid råda över. Härlig LO!
Kram

2008-04-20 @ 07:18:37
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Linda

Underbar layout! Naturbegåvning där med ju! :)
Kramar

2008-04-20 @ 11:16:00
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: zizzi

Man kan väl inte somna!!!!!!!!! Det som blev sudden och allt......Trogna smålänningar som håller på sitt HV??!! Ha ha ha ha

Jättefin LO och kul med din köksbild!!!

Kram

2008-04-20 @ 19:10:59
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Petra S

Hej på dgi !
..HUR kunde du somna. Ajajaj ! Men huvudsaken att de vann. Kanske var det er förtjänst ??!!
Fin LO. Jag måste nog göra lite fler LO´s med bara 1 kort, jag vill ofta ha med så många kort som möjligt.
Vore kul att ses snart igen.
Sköt om dig.
Kramis Petra
ps. Kul att se en bild på ditt köksbord igen.

2008-04-20 @ 20:09:31
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Lotta/ FruH

Underbar LO, jag gillar den jättemycket! Ljusstaken är kanonsnygg, har faktiskt inte sett en sådan
modell innan! Kan tänka mej hur snopna ni kände er när ni vaknade och missat hela guldfesten!
Här har det varit guldfest, maken och stora tösen var i JKPG idag och firade med nya snygga tröjor och löpsedlar med HV-GULD!
Ska du till Hildas på söndag?
Ha det finfint!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-04-20 @ 21:54:05
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Malin

Snygg Lo med ett underbart kort! Jättefint!

Ha en härlig måndag!

2008-04-21 @ 15:05:18
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Catta

Vilken vacker LO du gjort! Den vita blomman tillsammans med swirlen/flourishen/krumeluren (vad det då heter) gjorde SÅ mycket för hela sidan. Du hade ett jättefint foto att utgå från också -allt pryder en skönhet... Kram Catta

2008-04-21 @ 21:54:25
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Jättefin LO och ditt köksbord är klart godkänt!
Jag ska hälsa Eva-Lena att du har hennes ljusstake på ditt bord!! :-)

Nu är det bara nedräkning kvar!! tisdag-onsdag- PANG!!

2008-04-21 @ 21:57:31
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja, jag har då inte dåligt samvete för att jag somnade. Jag håller ju på Elfsborg och har inte tid för puckey... Och jag sa även till en viss kvinna att Märta förmodligen inte hade somnat ännu, så det var bäst att INTE gå in och kolla läget... Hehehehe.... Tur att jag älskar dig i alla fall, min sköna!

2008-04-21 @ 23:17:45
Postat av: gunilla/nilla

Vilken härlig LO du har gjort! Härligt varma färger.
Kan tänka mig att blommorna var fina tillsammans med den snygga ljustaken.
Här skiner solen idag så det blir nog till att rota i trädgården.
Sköt om dig och ha en bra dag
kram/Gunilla

2008-04-23 @ 09:51:51
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Angelika

Kikar in och hoppas allt är bra med er!
Såååhärligt att våren och solen äntligen är här!
Inte sugen på träff påsöndag då? Försöker ragga lite folk då anmälningarna inte strömmat in denna gång ;-)
Kram

2008-04-23 @ 10:00:14
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback