-you made my day-

Jag vill tacka min syster VeronikaP för denna tanke... Jag är lycklig som har en syster som dig! (Jag är glad att ha dig med brorsan!)


image408

Det är nu meningen att jag ska vidarebefordra denna till tio andra som inspirerar mig med sitt skapande - eller förstås andra bloggar som jag gillar att gå in och kika på ofta!
Så här skriver man om awarden:

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Cathrin
Petra
Anzan
Anita
Moa´s gård
VeronikaP
Miserywitchen
Lotta fruH
Myamia
AnnikaS

Jag ber alla om ursäkt för att mina länkar till era sidor inte gick riktigt rätt, så nu har jag tagit bort lääänkarna tills jag får kläm på vad var fel.. Så kan det bli ibland.

Jag vill tacka alla bloggar för all inspiration!

Jag håller på för fullt att tillverka kort för Poppes stämplar där jag är med i ett Design team! Måste bara visa en bild på mittt skrivbord, varför blir det alltid så här! Så lite plats att arbeta på???

image221

Jag kommer att lägga upp lite kort under morgon dagen då jag är ledig!

Nu är klockan ojojojoj redan 23,19 detta får jag lida för imorgon bitti. Alldeles försent!!!
Hej svejs mina vänner! Tack för besöket och välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Anzan

Oj vilken produktion du har där på bordet :) Spännande att se resultatet :)
Tack för gulliga kommentarer!! Varför inte komma upp till Sthlm i vår då? Inte för att gå någon kurs, för det där klarar du så bra själv (!!!) men kanske en liten mini-scrap-träff! :) *kram*

Postat av: Agneta

Hej där! :) Du hade visst redan fått awarden, men hos mig har du fått den en gång till :)

2008-01-15 @ 09:28:07
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Cathrin

Hm,är det mitt skrivbord du fotat?? Fattar inte heller hur det kan bli så rörigt,men det blir det. Sugen på att få se dina kort. Kram Cathrin

2008-01-15 @ 09:43:56
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Natasha

Du är så söt!!!!!

2008-01-16 @ 00:20:08
URL: http://miserywitchen.blogg.se/
Postat av: Natasha

Tack igen vännen,och nu har jag skrivit upp några av vilka stämplar jag använder i min blogg.Jag är så kass på det där med vad sakerna jag använder heter.Kram

2008-01-21 @ 00:38:30
URL: http://miserywitchen.blogg.se/
Postat av: Natasha

Tack igen vännen,och nu har jag skrivit upp några av vilka stämplar jag använder i min blogg.Jag är så kass på det där med vad sakerna jag använder heter.Kram

2008-01-21 @ 00:38:48
URL: http://miserywitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback