-jag har skapat-

Titta jag har gjort färdigt min LO som jag började på Kryssningen! Vi började på den på en av kurserna men jag är ju inte så snabb så jag hann inte färdigt min under resan.

OJOJOJoj nu ser jag vad som har trillat bort.... två runda ringar som skulle dölja det lilla ordet "fin"! Det ska ju bara stå  -Är jag fin?- ibland är man blind och när jag limmade dit texten var jag blind, jag såg inte vad jag skrev. Men jag trodde jag limmat dit ringarna som skulle dölja det men ack vad jag trodde fel....



En liten mini byrå gjorde vi även på en av kurserna, se så söt den är!


Ha en trevlig dag!
-Kram Theresia-

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Helt ljuvliga grejer! Jag är glad över att ha träffat dig i helgen. Får se om vi inte kan få till en träff snart igen så vi hinner prata och kanske pyssla mera.

kram Annika

Postat av: Marie

Vilken fin minibyrå. Är det tändsticksaskar?



ha det gott!

2009-03-10 @ 13:36:37
URL: http://marieskapar.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Det var jätteroligt å träffa dej å "kulan" förra helgen! Så underbart söt!! nästan så man blir lite sugen! ;P



jättefin Lo, trots att texten bidde lite fel! ;)

Hon är ju för söt MÄrta!! Grattis till er båda i efterskott! Har det uppskrivet, det var ju meningen att jag skulle gjort ett kort..men men.. =/

Byrån var ju för himla fin!!!! INte får du plats med dina strumpor där inte! Men kanske lite brads å annat smått å gott!! Trevlig helg vännen!

kram Petra

2009-03-14 @ 18:39:34
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Tiggy

Så läcker ask! Älskade pappren du har använt. Jättefin verkligen. Kanske får bli en lift på den. :P

2009-05-17 @ 23:57:22
URL: http://www.tiggys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback