-betong-

Ibland när jag ser något i en affär som jag gärna skulle vilja köpa tänker jag till en andra gång... det där kan jag göra själv!
Just så var det med denna tavla jag såg i en affär. Den där kan jag göra själv och det kunde jag ju....

Det är så underbart att få arbeta med händerna och skapa saker. Jag älskar att SKAPA, det vet ju alla som känner mig. Jag har svårt att bara vara måste göra något och gärna många saker samtidigt... Jag är ju JAG!




I lördags kväll var vi på en höstfest i en loge och värdparet fick denna tavla utav oss. Vi hade en trevlig kväll med god mat och trevligt folk.  Desvärre åkte vi hem ganska tidigt då jag faktiskt har börjat att jobba igen och detta var min helg att jobba, sen var ju lilla Selma inte riktigt piggelin så vi tyckte lite synd om barnvakten! Tack snälla Susannah för att du passade våra barn!





Att börja jobba var hur kul som helst, komma ut och träffa lite folk så det var helt ok. Lite nervöst i början men det släppte efter ett tag.


Jag har fått en award från sötaste
Emelie tusen tack du är ju för härlig!



Det här ska man nu göra:
- Kopiera awardbilden i bloggen för att visa att man fått den.
- Tacka och länka till den man fått den av.
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
- Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Här kommer mina sju "sanningar" om mig själv!

1, Har svårt att inte göra någonting. Måste göra något.

2, Har alltid funderat hur jag skulle se ut i svart hår, tycker att det är så snyggt! Vem vet....

3, Jag ska läsa Digital bildbehandling på distans nu på hösten och det är mina första högskolepoäng jag får! Så kul det ska bli. Kom ju även in för ett år sedan men glömde då att tacka ja.... öö måste man det...?

4, Älskar att plocka kantareller men definitivt inte äta dem... Jo jag äter om jag blir bjuden, men lagar inte själv.

5, Tycker om att damsuga, gör det varje dag... jag är som jag är...!

6, Har jobbat på kibbutz i israel när jag var yngre, fick då sitta i ett skyddsrum då det var oroligt där nere... Helt ok då volontärernas skyddsrum var nere i pubben!

7, Tycker om prickigt gärna i rött eller svart med vita prickar mmmm och allt som är gulligt.

Känns som de flesta har fått denna awarden så ni som känner för att göra den så varsågod!

Cathrin var precis inne på din sida och såg att du inte gjort denna så varsågod min underbara vän....
VeronikaP min kära syster du har ju inte heller gjort denna så nu väntar jag på några sanningar...


Ha en trevlig kväll och en bra början på veckan och glöm nu inte att skriva en gullig liten kommentar till mig så jag vet att just DU har varit här! Hör ju ofta att jag var inne på din blogg och tittade....

Theresia

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanonfin tavla! Måste ta tag i mig själv och göra annat än bara papperspyssel.

Kram Emelie

Postat av: Cathrin

Puss på dej du!! Ja ja ja jag ska ta tag i en denna award, blir du nöjd nu?? Har fått den av Emelie med så nu känner jag mej piskad. Men jag lovar inte när, bara så du vet. Men TACK för du tänkte på mej.

Inte förvånad du kan allt va?? Det blev jättefin och kan tänka att det var kul att göra.



Nästa gång jag jobbar blir det med dej:)



Känner igen de sista raderna, åh vad alla vet saker om en utan att lämna ett litet spår.



Kram Cathrin

2010-08-31 @ 11:17:57
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Susse

Då har du varit en kibbutznik! ;)



Det gick så bra att passa barnen, dom är så duktiga och snälla. :)

2010-08-31 @ 17:06:00
Postat av: VeronikaP

Så läcker betongtavla med hjärta! Kanske skulle testa någon gång...

Ska göra utmaningen, någon gång... :-)

2010-08-31 @ 19:36:45
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Tavlan var riktigt snygg! Det var kul att läsa 7 sanningar om dig.

kram Annika

2010-09-01 @ 07:27:35
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Angela

Vilken fin tavla! Tänker också ofta så när jag går runt i affärer... att man kanske kunde prova och göra något liknande själv, och ibland lyckas man ju iaf! :)



Önskar att jag också gillade att dammsuga... det hade varit bra... ;)

2010-09-11 @ 10:36:46
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback