-en liten katt-

En dag var jag väldigt uttråkad här hemma, Märta lekte med sin kompis och Selma vandrade mest omkring här hemma...

Och jag ja vad gör jag när barnen är fullt nöjda precis som det är? Jag måste ju passa på att göra något förutom att städa och damsuga (vilket jag älskar).
Jag bläddrar lite i min Tilda bok, där ser jag denna söta lilla katt som jag en gång skulle göra! Jag börjar att klippa och sy, morgonen därpå så är den lilla katten klar.

Märta som genast blev mamma till katten och hon bara älskar den. Hon leker ju ofta att hon är en katt...



Här ser ni även den fantastiskt fina tapet som vi har i Märtas rum, den är ju bara så fin tycker jag. Jag ska fota lite i hennes rum så ni får se hela rummet någon dag. Tapeten kommer från PIP STUDIO.





Ha en härlig kväll, nu ska jag drick lite tee och njuta av lugnet här i hemmet. Imorgon är en ny underbar dag som vi ska fylla med mycket lek och skoj!

Theresia





Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Vilken gullig katt! Min första Tildadocka är fortfarande utan ögon och utan hår.... :-)

Postat av: VeronikaP

Men, vart tod mitt inlägg vägen???



Katten är jättesöt!

2010-08-26 @ 21:27:15
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du besökte mig.



Roligt att du gillade fondväggen i köket. Den tapeten fick Rusta in när de firade något jubileum för ca 2 år sedan. Kanonbilligt men finns tyvärr inte efter det



Men liknande finns hos färghandlaren har jag sett, tyvärr mycket dyrare.



Kram

Postat av: Therese

Vilken Trevlig fin blogg du har, nu ska jag kika runt lite mera.....Trevlig Helg! Kram Therese

2010-08-27 @ 08:45:20
Postat av: Anonym

Glömde fylla i min bloggadress....

2010-08-27 @ 08:46:44
URL: http://husetvidan.blogspot.com
Postat av: Petra

..UNDERBAR !!!!!!!!!!

...och du bara gjorde den, sådär bara ?

Tänk om jag kunde göra såna...men det kanske jag kan ? Vem vet ??

Så fint Märta har i sitt rum med. Rött är härligt!

Ha det så gott vännen.

Kramkram från Petra

2010-08-27 @ 14:51:06
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Älskar foton hemifrån/inifrån/utifrån!

Så nu blev jag lite extra glad att besöka din blogg!! :D

Vilken superhärlig kisse du sytt! Och det verkar gått på ett kick?! Du har inte bara talang för pappersarbete märker jag allt!! :)



Underbar stol!! jag har sett något liknande i några bloggar, det blir så fint å göra så!

Och vad snyggt det blev med ordet "fyra" på väggen istället för siffan!! :D



Trevlig helg på dej gumman!!!



KRAMAR Petra

2010-08-27 @ 22:31:09
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack rara för din kommentar hos mig, för oj så glad jag blev över att ta del av DIN härliga blogg. Älskar dina kort och din tilda katt var underbart vacker. Tänk om man kunde sy... Nu ska jag kika lite i ditt arkiv å inspireras lite till <3 Ha en fin dag!

2010-08-28 @ 07:37:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Supersöt liten kisse!

Ha en trevlig kväll!

Kram Emelie

2010-08-29 @ 20:18:32
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback