-midsommar 2009-

Ja här kommer en LO från förra årets midsommar, det var ju en regnig dag. Jag var väldigt höggravid men vi klarade midsommaren från förlossning. Lilla Selma tittade ut på tisdagen efter midsommar. Så snart fyller lilla Selma 1år...





Jag behöver lite sol kanske ganska mycket egentligen.... 

Innan jag går för att lägga mig brukar jag titta in till Märtas rum för att stoppa om henne, härom kvällen fick jag mig ett gott skratt när jag kom in till hennes rum på kvällen....
Märta satt nästan upp i sängen och sov... på huvudet hade hon en rödvit prickig lampskärm med bollfrans på.

Undra vad hon tänkte på?

Jag var tvungen att fråga på mkorgonen varför hon hade lampskärmen på huvudet....
- Det är min natthatt sa hon, hon frågade också om jag inte kunde knyta fast ett snöre så inte natthatten trillade av hela tiden... enligt henne så sover man bättre om man har en natthatt!

Hej hej kramisar Theresia

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Sötaste lilla Märta, guuuud så fin din Lo blev, gillar den lilla vimpelraden, söt söt.



Ska prova med natthatt jag med, tack för tipset.



Tack till dej oxå som ställt upp på din "jobbis" idag och flera andra dar, kram kram Cathrin

Postat av: Emelie

Hej!

Underbar Lo. Det där med vimplarna måste jag nog härma...

Häftigt med natthatt, förstår om det är svårt att ligga ner med den...

Ha en mysig dag!

Kram Emelie

2010-06-15 @ 15:15:13
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com/
Postat av: VeronikaP

Jättefin LO. Jag gillar också vimplarna jättemycket!

2010-06-24 @ 16:23:19
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

hahaha

Vad söt hon är lilla Märta! ;)

Skriv för guds skull ner detta så även hon får höra om detta när hon blivit äldre.

Natthatt! fniss ;)

Tack för ett gott skratt Märta!! :D



Layouten var superduperfin!



KRAMIS

2010-07-23 @ 10:42:08
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback