-canvastavlor-

Hur var det nu man gjorde.... det tog en stund att komma ihåg hur man gör när man bloggar. Men nu så ser det ut att fungera. Har jag kommit så här långt så borde det bli ett ett inlägg per år ivargefall...

Jag lever och har fullt upp, men ibland så får jag fart och gör en massa roligt pyssel. Men när det kommer att sätta sig för att lägga in bilder på bloggen så finns oftast inte den tiden... undra vart den tog vägen.

Inatt var en underbar natt, jag sov och sov och vaknade halv åtta ensam på min sida av sängen! Selma har inte haft så god nattsömn på länge, hon har varit vaken ganska mycket nattetid och det tär på min nattsömn och mitt humör. Jag vaknade som en ny människa idag!
Barnen har varit hos mormor och morfar. Jag behövde verkligen få lite egentid och det har jag haft, så underbart. Men snart ska vi fara för att hämta våra små prinsessor.

Vad jag har pysslat med i ett år det är mycket men knappt några kort. Jag har virkat, stickat, gjutit i cement, odlat grönsaker, gjort mobiler, gjutit rabarberblad, tapetserat, pysslat med barnen, målat hagar med barnen, stämplat i lera, nåltovat gjort en fasligt massa canvastavlor. Jag har gjort allt som kommit i min väg, mina händer vill mycket men det är inte alltid det finns tid för allt... men en vacker dag så..

Här kommer några canvastavlor som jag gjort.







Jag har fler på lager men jag spar det till nästa år.... ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

haha Skönt att du kom på hur man gör när man uppdaterar en blogg ;)



Jag har undrat lite över vart du tagit vägen.

Så jag blev väldans glad över ditt livstecken! :)



Tavlorna är superfina! Speciellt den första :D



Ha det gott nu gumman så hörs vi nästa år igen! ;)



kraaaaaam

Postat av: Christel

Hej Theresia!

Vilken fantastisk blog du har! Tittade på bloggrundan och stannade vid "Theresias blog" efersom min dotter heter Theresia. Glad att jag hittade din sida. Roligt att du pysslar med lite av varje. Kreativt och härligt. Jag kikar in igen snart.

mvh Christel

2011-11-16 @ 21:25:52
URL: http://anglagodis.blogspot.com
Postat av: Tesa

Kul med en liten uppdatering. Nu vill jag ju se granen också ;)) Fniss.



Ha det gott!!



Tesa

2011-11-21 @ 19:28:05
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilka jättevackra tavlor!

2011-12-10 @ 19:18:29
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback